banantelefon

Nu har vi skaffat en ny telefon. En banantelefon. Den är jättefräsig, även om jag ville ha en hamburgertelefon - dels för att Juno har en likadan och dels för att det skulle hedra vår fredagstradition.

Jag har sett You, me and Dupree idag, och den ÄR verkligen skitdålig. Ser ni? Jag tycker att en film är dålig! Särskilt speciellt är det eftersom jag tycker att en film med Owen Wilson är dålig. Synd att han ska måsta vara med i så många dåliga filmer. Liksom, han har fått en Oscarnominering för The Royal Tenenbaums, som han skrev + att han har varit med en massa andra bra filmer. Okej, de flesta är väl Wes Andersons filmer, och dom är ju bara bäst av sig själva, men ändå.

Idag har vi haft Snäll-dag. Jag tyckte det gick väldigt bra, måste jag säga! Jag tycker vi borde utöka det till Snäll-vecka, sen Snäll-månad och sen, det ultimata, SNÄLL-ÅRET!! Vi kommer bli världens snällaste personer. Vi måste sluta vara så elaka, annars kan vi ju inte pursuita vårt mål! KRAM PÅ SNÄLLA PERSONER

Snäll-Ingrid

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

FAN VAD COOL TELEFON! :D

2008-03-17 @ 20:33:28
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: vickie

coooltelefon! men ni borde verkligen ha köpt en hamburgare... eller en anka...

2008-03-18 @ 12:54:56
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0