awesometown

Av någon anledning gick det inte att publicera det här inlägget jag skrev igårkväll, men jag gör det nu istället. Bare with me?

Okej, okej, jag vet vad ni tänker: "Men Ingrid, borde inte du ligga och sova så här dags? Särskilt eftersom du ska upp imorn och operera bort en av dina mest älskade kroppsdelar? Jag menar, det måste ändå kräva grym uppladdning. Dessutom har du ju festat riktigt hårt ikväll med dina släktingar och slitit hela dagen med att baka. Så, Ingrid, varför sover du inte?"
Jo, det kan jag svara på. Jag har just sett Hot Rod, som för övrigt är en VÄLDIGT rolig film. Den ska jag se igen en vacker dag. Andy Samberg har ett tight little package. Och som svar på dina andra frågor: Ja, det kräver uppladdning att genomgå en sådan enormt svår och komplicerad operation, men liksom... hur mycket tid ska jag egentligen lägga ner på mitt födelsemärke? Jag rakar det ju redan... Ibland. Och för övrigt var det värt att baka den enorma chokladtårtan, för den vann tårttävlingen, hehehehehehe.
Hur som helst, sen när jag satt och youtubade Andy så hittade jag något litet sketchprogram med han och hans kompisar som ledde till hans roll i SNL. Se det här klippet, för det är verkligen så jävla roligt så jag dööööööööör. Se det. Se. Det. SE DET!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0