allons-y!

Nu har det varit så himla mycket snack hit och dit, jag ORKAR inte att det bara ska läggas ner som med allt annat snack. Pengar, tid, ALLT är fan ivägen. Kan man inte bara teleportera sig bort från allt bajs till det härliga, mjuka, varma (bajset)? Jag drömmer och drömmer mig iväg som en hopplös... drömmare. Hopplöst är precis vad det är. Snart sätter jag mig på tåget själv och bara reser till fjärran länder.
Jag vill till Paris. Stiga upp tidigt på morgonen för att stå i kö till alla gallerior, muséer och alla andra ställen jag inte uppskattade när jag var 12 med familjen. Äta god mat från alla världens hörn och träffa nya, spännande människor. Jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir helt gaaaaleeeeen!!!
Som jag nyss sa till Becky - Jag skulle kunna spara hela mitt studiebidrag varje månad för att få åka utomlands i sommar. Tyvärr verkar det som om jag inte har någon att åka med. Varken Jennie eller TESS! har pengar, vilket är typ det sämsta i hela världen. Jag vill så HIMLA gärna åka med dom, gooooosh.

Nu ska jag göra scones och se House och sörja min icke-planer inför sommaren. Snyft.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

jag kan ju kanske fara om vi inte köper dyraste resorna eller dyraste vandrarhemmet
GOSH

2008-03-19 @ 11:44:29
URL: http://modertherese.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0