ALL DENNA PRESS

PÅ ATT SKRIVA INTRESSANTA ELLER DJUPA RUBRIKER! Hatar rubriker, ska aldrig, ALDRIG någonsin ha en rubrik igen. Eller jo, det ska jag, men bara ha typ det första ordet jag kommer att tänka på. Nu måste jag ju make up för den här rubriken ovan, så jag taaaaar... "Senapskorn". Jag vet typ inte ens vad senapskorn är för nåt. Ett korn som gör senap, antar jag. Nu ska jag dra en google, som Erika skulle säga. Gud så besviken jag blev. Det här såg ju inte alls ut som senap. Hahahahaahahahahaha, jätteoprovocerad bild som jag bara tog för att den kom upp när jag googlade senap.

Nu hoppar jag mellan Om en pojke och The Holiday. Om en pojke är typ en av världens bästa filmer, helt seriöst. Har sett den flera gånger och den är skitamysig och bra. Boken är också fetprima. Men The Holiday är ju faktiskt MYSIGASTE FILMEN SOM NÅGONSIN GJORTS, och den innehåller ju sötaste i hela världen, Jack.

Där är han och Kate. Gud, vad fin han är. Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud, så fin. Han luktar säkert gott, också.

Idag har jag inte gått utanför huset en enda gång, vilket var rätt skönt, faktiskt. Istället fick Vickie komma hit. Det var sweet. Det kanske låter jättehemskt, men jag trodde faktiskt inte att jag skulle sakna henne så mycket som jag har gjort dena här veckan då hon varit frånvarande. Vem ska annars dra alla översexuella skämt och ta folk på brösten? Men självklart, så fort hon kom in genom dörren började hon jucka och kommentera hur sexigt min bror skottar. Såklart. Men hon är mys så det räcker och blir över.
Jag laddade också ner hela första säsongen av Arrested Development, för det är en rolig serie. Avsnitten är bara tjugo minuter långa och grymt roliga, så det är rätt okej. Michael Cera var bara 14 då, hehhehe. Barnarov.

Jag längtar tiss jag, Jennie och TESS! ska spela in WAWAWA (3st) någon dag framöver, och tiss jag får vara med Linni, Erika och Vickie igen. Linni, töj inte ut ditt vackra öra. Det vore en sak om Erika gjorde det, liksom - hennes öra är ju redan alldeles knöligt och förstört. Dina öron är vackrare än nyponrosen i morgondaggens gräs. Eller ett öra i morgondaggens gräs, take your pick. Så här kommer det se ut. Hehehehehehe.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Din sista länk funkar inte, tönt

2008-03-01 @ 23:05:01
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Victoria

HAHAHAHAHHHAHAHA...
men du det är faktiskt du som TAR på brösten... sen hängde jag bara på för bröst är ju ljuvliga.
härligt att höra iaf, höhööh...

2008-03-02 @ 23:24:47
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: malin.. igen

DU SKANAR OCH VILL ALLTSÅ INTE VARA MED MIG? vad bra, för jag ville inte vara med dig heller.....

2008-03-03 @ 16:38:02
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: Anonym

jag har en hårdkokt äggledare tror jag, för när jag var ute och gick så föll jag på en mördare och då knakade det till utav bara fan!

2008-03-03 @ 22:36:30

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0