weeds

Efter torsdagens Weedsmarathon har jag helt klart fått dille på denna okonventionella serie. Har nu laddat ner hela säsong 2 & 3 bara för att kunna inleda mitt sommarlov med lite droger och relativt råa sex-scener. Naaaaajs.

Imorn är det skolavslutning, och jag säger som Linni: "Skolavslutning, wtf?"
Det har gått jättesnabbt, men det är ju väldans skönt, måste jag säga. Insåg dock att jag kommer måsta cykla i min fina, blommiga klänningar och högklackat till skolan imorgon. Förmodligen kommer det att regna, också. Great.
Ah, well, huvudsaken är att vi alla är lyckliga i knävecken när solen sjunker ner bakom bergen. Tralalalala.

Har också umgåtts med den vackra individen Jennie, eller Dr Jex, som hon också är känd som här på bloggen. Hon är en sån där människa man gör allt för, vare sig det är att klia hennes hälar eller pilla hårbottenfinnar. Men usch vad äckligt det lät. Jaja, hon är fruktansvärt underbar på alla sätt möjliga.

Nu ska jag sova och förbereda mig inför den fruktansvärda skammen som kommer falla på mig imorgon när Vickies multimediafilm kommer visas och min vackra röst kommer höras. Men jag bju'!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0