uttråkad

Jag var uttråkad, så jag gick självklart in på I-am-bored.com. Där hittade jag bland annat en sida där en man tagit ett kort varje dag, 1979-1997, och sedan har någon publicerat dom på en hemsida. Han dog av cancer på sin födelsedag. Väldigt intressant idé, kolla in den här.
Jag hittade också en sida med bilder som förändrade världen. Gillade så gott som alla, väldigt vackra och starka! Kolla in här. Mina favoriter är den sista där mannen står ensam och protesterar mot kriget och den där mexikanerna blir arresterade när de försöker fly över gränsen till USA. Gillar också den när Jan Rose Kasmir konfronterar vakterna med att bara hålla upp en blomma mot dom eller han som sitter på Berlinmuren.










Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0