trött

Igår började jag kvällen med att umgås lite med min käre TESS! Vi såg lite behind the scenes-material från Indiana 4, Shia var fiiiiiiin. Sen matade hon mig för typ tredje gången med sin födelsedagstårta, tjockt med choklad, och jag skrev ett fint handskrivet brev till henne. Hon blev lite sur först, men jag tror hon blev gladare när hon fick läsa det. Hehehehhehe.
Vid 23 drattade jag till Becky (där jag blev kallad italiensk turist?) och vi började se Weeds. Det tog inte lång tid innan typ Malin, Becky och Vickie somnade? Knäppt, knäppt. Ida var också med, men hon fick fara till sjukhuset pga eksem, fattade inte riktigt vad som hände där. Såg i alla fall Weeds till klockan 3, då jag började dansa sittandes till musiken i serien, och insåg att det kanske var dags att fara hem. Den kalla luften väckte liv i mina lemmar. Men USCH, det där lät ju som nåt porrigt. Herreminje.

Idag ska jag i alla fall vara med Frida, något som var välbehövt, och vi ska väl... hoppa studsmatta. Det är zupermyzigt.
Imorn blir det party hos Hannapanna, men det verkar tyvärr inte bli så bra väder?

Ordbajsningar
Postat av: einnej

Varför vill du aldrig hoppa studsmatta med mig?! varför säger du inte att det är zupermysigt då?! HMPF

2008-06-06 @ 15:56:03
Postat av: fofroridoda

Jag är det mysiga!

2008-06-06 @ 17:02:21
Postat av: morrdegsingarna

Nu är vinnarbilden ute ;D

2008-06-08 @ 22:44:04
URL: http://morrdeg.blogg.se/
Postat av: Morrdegsingarna!

Nu är vinnarbilden ute!!!!

2008-06-08 @ 22:44:44
Postat av: Anonym

NUÄR VINNARBILDEN UTE!!!!!

2008-06-08 @ 22:45:58
Postat av: MORRDEG!!

NUÄR VINNARBILDEN UTE!!!!!

2008-06-08 @ 22:46:37
Postat av: MORRDEG!

NUÄR VINNARBILDEN UTE!!!!!

2008-06-08 @ 22:47:06

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0