sosomommomarorlolovov

Oj vad jag är rolig, jag kan rövarspråket.

Har inte riktigt kommer underfund med det faktum att det faktiskt är sommarlov nu och i fem månader framåt. Sa jag fem? Jag menade fem MILJONER, MOAHAHAHAHA.

Kommer i alla fall att sakna att få Janneboy att skratta vareviga dag (Oh, yes I did), få höra Ricki skrika "HHHHHHJOKK, FRÅN VILDMARKEN AV ÄKTA BÄÄ-ÄR!" eller få ta del av Beckys planer om lebbsex inför sommaren. Något säger mig att hon och Malin kommer ha ett announcement to make när dom kommer tillbaka från Spanien. Det kanske inte är Paris (the city of lesbian sex) men det är i alla fall södra Europa där alla (Becky) släpper loss lite extra. Rätt som det är så är båda gravida med varandras barn. Det skulle vara lagomt såpa-aktigt.

Imorn tar Floff-Floff och TESS! studenten, och jag ska nog se till att vara där. Eller ja, kommer nog inte hinna till TESS!... ut...springning? Men om hon hade varit INLOGGAD PÅ MSN så skulle jag kunnat säga det till henne. Puckot.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

JAG HAR FAN INTE TID ATT VARA PÅ MSN DITT PUCKOOOO! GJORDE FAN VAGNEN IGÅR!!!

2008-06-11 @ 16:08:44
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0