shoppingrid

Ni som känner mig vet kanske att jag inte alls gillar eller brukar shoppa speciellt mycket. Idag, however, behövde Jennie shoppa loss lite, och man kan minst sagt säga att hennes humör smittade av sig lite. Jag köpte ett vanligt svart linne på H&M, som faktiskt visade sig vara supertajt, men det gjorde inte så mycket. På H&M köpte jag också en härligt skön, röd t-shirt som kan vara bra att ha på stranden eller whatever. Sen köpte jag också ett par välbehövda shorts och en t-shirt som matchade. Allt var väldigt somrigt och väldigt olikt mig! Kändes skönt.
Nu gick jag in på swedbank och kollade pengastatusen och såg att jag handlat upp 500 kronor idag, men sen insåg jag att jag är skyldig Becky 100 kronor, Jennie 50 kronor och mama påminde mig nyss om hur min bikini precis kommit, så det måste jag också betala... Fan, det blev ju inte alls några pengar över. HELVETE, nu blev jag ju arg.

Jaja, weeds-marathon ikväll med tjejerna, men innan dess lite chilledill med TESS! Vi ska se behind the scenes av nya INdiana Jones, lite töntigt kanske, men skönt. Tralalalala. Nu ska jag springa och hämta upp min dröm-bikini!

Ordbajsningar
Postat av: Erika

Nu tyckte du allt att du var smart va? Shoppingrid

Duuuuuuu näe!

2008-06-06 @ 18:31:11
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0