sängknoppar

Ligger här i min underbart enorma säng och använder datorn som skydd från alla aggressiva knäskålsattacker som jag bara har att vänta mig från Dr Jex. Dom kommer snart, vänta ni bara...
Apropå Dr Jex - denna superintelligenta och alldeles renrakade människa/gås har nyligen gått och fått framfall, vilket betyder att jag måste finnas vid hennes sida konstant. Det började bli lite smått jobbigt, särskilt efter att hon bestämde sig för att pierca sina blygdläppar. Pierca ihop dom, alltså. Hon säger att det kliar och svider, och tydligen gör mina massager inte saken bättre! Otacksamme jävel!

Dessutom har jag varit med om stora äventyr idag!
Jag bestämde mig för att flyga i min luftballong som är parkerad här på baksidan av huset. Först tänkte jag bara låta den stå där, för dens färger matchade inte riktigt mina ögon, men sen upptäckte jag att ingen faktiskt brydde sig. Så jag gjorde ett försök. Det gick bra. Jag flög högt över Umeås gator, och det var väldans vackert! Sen lade jag mig ner för att somna ett ögonblick (trodde jag!) och när jag vaknade så satt jag rent av fast i Eiffeltornets topp!
Förstå min förvåning när jag befann mig i The city of lights!
Och förstå min YTTERLIGARE förvåning när jag upptäckte att luftballongen var fylld med pengar!
Jag skuttade genast ner, hälsade lite på fransmännen, och skickade ett privatplan som fick hämta upp Dr Jex och TESS! eftersom det inte skulle vara samma sak utan dom.
Vi lyxade oss hela dagen, och nu har vi tagit in på det finaste hotellet i hela Paris och äter jordgubbar och champagne. Inge ljug.
Ursäkta mig lite grann, någon knackar på dörren...
Vafalls? Vad är detta?
Vill Steven och Shia att vi ska vara med i Indy 5?
Hohoho, men Steven då! Sluta allt detta smicker, det är klart vi kommer!
Ja, då får ni ursäkta mig, vita duken kallar!

(To be continued...)

Ordbajsningar
Postat av: Anonym (Hanna)

Asså jag har hört ett rykte om att det här inlägget ska vara ett ljuginlägg! Är det sant Ingrid, är det så!?

2008-06-29 @ 23:22:54
Postat av: Jennie

Hur VÅGAR du prata om mina blygdläppar på det viset! DIN.. DIN SKURK!! Jag ska SÅ säga nånting dumt och avslöjande om dig i Indiana Jones 5, när ingen märker det. Så kommer du sitta där helt förudmjukad under filmnes gång på premiären! Så kommer Shia ba "What? That's SO not cool!" så kommer han gifta sig med TESS och du blir utan honom. SÅ DET SÅ!



Vi borde fara hem nu från Paris, alla fransmän luktar på mig.. vad tror du det är dom känner?



Ha en jätte - msn smiley : p1p2p3- DAG!

2008-06-29 @ 23:30:41
Postat av: TESS!

Asså Jennie Shia kommer välja MIG dirket fattaru väl! Bill kommer ju komma springades mot Ingrid när Indy 5 har premmie så jag får Shia all by myself. Asså PARIS!!!!!!! AHHHHH!!!!! Väldans snällt att du hämtade oss :D

2008-06-30 @ 18:20:33
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna, igen

Okej, om detta nu inte är ett ljuginlägg; VARFÖR FICK INTE JAG FÖLJA MED I DIN LUFTBALLONG TILL PARIS FÖR?!









(haha jag har kul med att tortera din blogg:P)

2008-06-30 @ 22:15:27

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0