KRISEN

Okej, ser nu att jag fick VG på skriftiliga spanskanationella, vilket är HIMMELSKT eftersom jag trodde jag skulle få IG. Hur som helst, nu har jag tre MVGn, tre VGn och ett VG+
Vilket betyg ger det mig? Det är ju tydligen inte ALLS självklart att jag får MVG? Faaan att jag ska ta saker för givet!!!!!

Janne kom in och hånade mig lite för att jag var här för tidigt. Anton är i alla fall min kompis och kom hit han med. Inte för att han visste att vi inte hade några lektioner, men. Det kommer uppdateringar om vilka som är tröga nog för att fatta att vi inte hade några lektioner. Jag ligger längst upp eftersom jag kom hit lite innan vi skulle ha börjat vår vanliga lektion. Herreminje. Jag kom i alla fall efter Jonas och Johan, och dom VISSTE att vi inte hade något före lunch. Vet inte om det gör dom dumma eller smarta.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0