humsi

Usch, sitter och ser på "Säg att du älskar mig". Jag gillar egentligen inte såna här hemska filmer, usch usch usch usch. Nu våldtar dom henne, det är såååå hemskt. Det är verkligen något av det värsta som skulle kunna hända. Usch usch usch usch usch usch usch usch!!!!!

Eftersom jag vill tänka på något annat tänkte jag berätta om mitt äckligt dyra hårgrejs jag köpte alldeles nyss. Det är tänkt att den ska krulla upp mitt hår så att jag kan få lite vacker glans, lockar och självförtroende. Jag lovar, det står det på baksidan av förpackningen.
Justja, fick även reda på att jag ska få MVG i franska. Nora var riktigt lurig och hade skrivit in G+ som slutbetyg först, bara för att se om jag skulle märka det. När jag påpekade det skrattade hon bara och jag slog henne hårt på armen. DET var roligt.
Få seee, vad mer har hänt... Jo, två skalbaggar parade sig i Erikas skrev ooooch... Ja, inte så mycket annat. Jag hade tänkt baka cookies till Fikadagen imorn, men vi hade ingen blockchoklad, så det får vara. Köper saft eller nåt. Thaft.

I scream, you scream, we all scream for ice cream!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0