gooosh

Av någon anledning har detta hus blivit förbannad med det långsammaste internetet (?) in the history of mankind! Men envis och uttråkad som jag är så fortsätter jag sitta här och vänta på att bloggarna ska ladda upp sig. Dessutom har jag och Dr Jex (PhD) djupa samtal som vi inte har haft på ett tag, så det är ju en anledning till att stanna vid datorn.
Fotbollen står på i bakgrunden, men jag kunde inte riktigt bry mig mindre. Ganska tråkigt, men det skulle kanske vara roligare om jag hade mig en öl *klappar sig på ölmagen* Nä, okej, ingen öl, men en ölkorv skulle sitta fint! *upphetsad smiley*

Hum hum..........................................................

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

PHD? jag fattar faktiskt inte.. tänkte dr. phil men det är ju omkastade bokstäver isåfall... och han VILL JAG INTE JÄMFÖRAS MED! DACK!

2008-06-23 @ 17:58:28

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0