entourage

Idag har jag blivit lyckligt lottad med fint väder (25 grader?!) och därför sitter jag inomhus hela dagen. Canal+ som jag har konstant nu för tiden (take that, Erika!) visar marathon med serien Entourage som jag absolut fastnat för nu. Det är riktigt roligt, men lite stressande, kanske. Filmproducenter som bara bråkar om vilka manus som ska säljas/köpas/skrotas osv osv. Fast det är ganska roligt och några fina pojkar att vila ögonen på. Kan rekommendera serien, typ till Vickie eller nån som gillar att bli beroende av serier (Vickie), för den är riktigt mys. Dessutom namedroppar dom olika kändisar HELA tiden, och på de senaste fem avsnitten jag har sett så har Mary J Blige, Sydney Pollack, Kanye West och Anna Faris varit med. Ganska kul.

Hela helgen har känts som ett sommarlov. Fint väder och slappandes hela dagarna. Igår spenderade jag kvällen tillsammans med Linni, vi såg Stranger than fiction. Vet inte riktigt om hon gillade den eller inte, hon vägrade säga något annat än att den var jättekonstig. Den är hur som helst en av mina favoritfilmer och det kan hon inte ta från mig. Will är jätteduktig.

Knäppaste grejen hände när jag vaknade, också. Mina grannar hade fest så det var högt ljud när jag skulle sova precis utanför mitt fönster. Jag skaffade några öronproppar och somnade gott med dom i öronen. När jag vaknade hade dom ramlat ut, och jag började lyfta på kudden för att hitta dom igen. Jag letar och jag letar, men hittar dom inte. Inte innanför tröjan, inte bakom sängen, inte i håret osv. Till slut ser jag att dom ligger fint staplade på mitt nattduksbord. Hmm? Jag måste ha lagt dom där i sömnen? Eller så var det någon som kom in i mitt rum i natt, drog ut dom ur öronen och la dom på bordet bredvid. Läskigt värre.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0