bjäbb

Om TESS!s räkning är rätt så är det bara 39 dagar kvar till Paris. Underbart!

Har gått lite segt senaste veckan, därför har jag inte skrivit så mycket heller. Har mest bara suttit hemma och sovit dåligt. Sett mycket på film, också. I slutet av sommaren ska jag publicera min filmlista här på bloggen, så får ni se vad jag egentligen gör av min tid. Det skulle kunna uppfattas som slöseri, men icke!

Är väldigt stolt över mig själv eftersom jag har skrivit ganska mycket på Honeysuckle de senaste dagarna. Kanske fyra eller fem sidor, vilket är en enorm bedrift. Den som vill ha lite sommarläsning kan säga till så skickar jag den. Jag är en liten hora som säljer min berättelse för lite kritik, hihi!

Har också bestämt mig för att börja dricka vatten, så att jag inte blir helt uttorkad, börja gå promenader så att jag inte blir helt fastväxt i soffan och hitta en bikini så att jag kan få doppa min kropp utan att begå den största synden av dom alla: BADA NAKEN! Eeeeeehh... LALALALA

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0