Ååååhåhåhhåhååå

Ååååhh, vilken utomordentligt härlig dag det är idag! Bara slappat utomhus, spelat lite brännboll med klassen och sådär. Bakade cookies somjag bjöd franskagruppen på, men eftersom dom inte var speciellt hungriga så gav jag dom till lärarna istället. Janneboy uppskattade min gåva väldigt mycket, hehehehe. "Det är till din fördel" som han sa innan jag sprang därifrån.
Nu är jag kom hem (med moppe, inte speciellt slutkörd) har jag läst lite ute i solen. Fick allt ett streck vid byxlinjen - dedu Malin!
Nu när jag satte på TVn ser jag att Robert är på Inside the actors studio, och nu sitter jag och ser på honom. Han är så... Åh gud, jag kan inte ens sätta ord på hur smaskig han är. Herreminje.

Justja, ett visst tåg kom till Kling-stationen ännu en gång, men det fraktade inte blodklumpar, hehehe. Gud så äckligt. Som om ni bryr er? Fast jo, Becky blir alltid så glad när jag berättar om min mens. Usch för henne! Nä, puss.

Ordbajsningar
Postat av: becky

meh! jag blir väl inte gladare än någon annan?

2008-06-04 @ 23:15:29

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0