oändligheten

Jag sitter här och klappar mig på brösten och försöker erinra mig den senaste veckans äventyr... Det här är mina små anteckningar under veckans gång:

Anteckning nr 1:
Musikalen är en HIT! Varje kväll är som premiärkvällen all over again! Innan föreställningen börjar får vi miljontals med såna där små korgar med massa presenter och godsaker i. Jag fick självklart störst korg för att... jamen hallå, jag är huvudrollen. TESS! och SötHanna säger att dom nöjer sig med de minsta, men jag ser allt hur svartsjukan glöder i deras inre. Dr Jex har redan slukat hela korgen, det lilla äcklet.

Anteckning nr 2:
TESS! och SötHanna har suttit och pratat ihop sig hela kvällen samtidigt som de slängt blickar åt mitt håll och slickat sig runt munnarna... Jag fattar inte...

Anteckning nr 3:
... Jag vågar inte sova, särskilt inte ensam tillsammans med dom... Dr Jex? VAD VAR DET FÖR LJUD?!

Anteckning nr 4:
Okej... om ni läser det här så är jag död, det här får vara mitt testamente. Jag vill att Dr Jex tar min potta, men hon måste allt raka sig innan hon sätter sig på den!!!!
Okej, det här är ju löjligt... TESS!? SötHanna? Sluuutaa, det är inte kul längre... jag förtjänade en större korg, jag är för fan huvudrollen! Den här pjäsen skulle inte vara NÅGOT utan Uncle Dougald!!! .......NEJ, SLÄPP MIG!!!

Anteckning nr 5:
Det är lugnt, dom tänkte inte döda mig... Dom bara slängde mig i inomhuspoolen och åt upp min godsakekorg...

Anteckning nr 6:
Christopher Walken ringde och sa att han behövde oss alla för ett speciellt uppdrag. Egentligen är det hemlighetsstämplat, men jag tänkte att det inte gäller för mig och min blogg, sååå:
Vi måste upp i rymden för att spränga ett mystiskt rymdskepp som inte ens syns på radarn! Det är extremt svårt, men tack och lov är vi alla utbildade astronauter innerst inne. Jag försökte få en guldhjälm till resten av dräkten, men dom andra envisades med att vi inte längre var på Broadway och att jag inte längre hade huvudrollen. Jag måste erkänna att vem som helst kunde se att Dr Jex var bäst på att astronauta.

Anteckning nr 7:
Jag gillar rymden.

(To be continued...)

Ordbajsningar
Postat av: DR.JEX!

hahahahahahahaahahahahahahaahhahaha!!!! Alltså du är KNÄPP!!!!!! Och antagligen är JAG bäst på austronauta? Det vet varenda kotte! Jag LOVAR att jag inte hade nått att göra med tess-och-söthannas lilla kupp... Du VET att du kan lita på mig. Föresten, visst vare lugnt att jag åt upp det där priset du vann? Den där eeh... kalle, erik... oskar? Ja, i alla fall. Den är borta nu, på en bättre plats! MUMS!

2008-07-15 @ 22:17:21
Postat av: HANNA

Jag har alltid vetat att vi någon dag skulle hamna i rymden. Jag tror det är vårt kall här i livet.

Och ja JENNIE, klart att du är bäst på att astronaut!

2008-07-16 @ 19:33:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0