NÄE

Här tog det slut på min spännande sommarnovell. Kanske kommer ni få veta vårt öde lite senare, men inte just nu.
Nu vill jag ju bara berätta allt om hur mycket (och hårt) jag har jobbat de senaste tre veckorna, hur mycket jag svettats bara det senaste dygnet och hur bra The Dark Knight är!!!!

Så... de senaste tre veckorna har jag då jobbat på Solbackens ålderdomshem. Det är tur att jag inte har skrivit "vanlig" blogg under den här tiden, för då skulle jag nog blivit för frestad att bryta min tystnadsplikt, hehe. Det har varit i alla fall varit rätt kul, men också väldigt tråkigt. Väldigt, väldigt tråkigt. Men lättförtjänta pengar som fan!

Jag har svettats helt STÖRT det senaste dygnet!! Igår när jag cyklade hem från Dr Jex vid halv två-tiden var det typ 20 grader! När jag kom hem kände jag hur det kittlades mellan brösten, så kollade jag ner och det var bara HELT ENORMA SVETTDROPPAR! Liksom, det RANN verkligen! Inte bara lite fuktigt, utan RINNANDE SVETTDROPPAR!!!! Superäckligt. Nu går jag och är alldeles fuktig hela tiden... Jag hatar värme, uschiamej.

Igår såg jag alltså Dark Knight tillsammans med Floff, Dr Jex och TESS! Jag var så jäääääääävla "taggad" och höll på att dö av spänning när förtexterna rullade. Jag tror jag aldrig varit så förväntansfull inför en film förut!
Hur som helst så gjorde den mig knappast besviken! Den var helt sjukt morots-bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verkligen, HUR bra som helst. Den var jättelång, och varje gång jag trodde att den var slut blev jag värsta ledsen, men sen FORTSATTE DEN och jag blev lycklig igen. Jag insåg att jag skulle kunna se den FÖR ALLTID. Det skulle vara ganska koolt... med en evighetsfilm?
Nä, nu bär jag iväg!

Annars kan jag ju upplysa er om att om åtta dagar åker jag och TESS! till PARIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen, äntligen, äntligen, äntligen!!!!!
Jag vet inte hur länge jag har väntat på det här, det kommer bli så JÄVLA roligt!! GAAAAHHAAHAAAAA *glädjeryck*

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

ASSÅ DARK KNIGHT 4-EVERRRRR! hähähähähähähähähäh



asså PARIS herreminje! det är så galet nära nu alltså! :D :D

2008-07-27 @ 17:30:37
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0