Linni

Jag gör här en paus i mitt sommaräventyr för att berätta om det sorgligaste som finns istället:
Linni och hennes resa till Australien. *Znypht*
Kommer ju sakna henne och hennes sällskap HELA tiden. Alla knäppa saker hon gör och när hon anklagar mig för att PMSa när jag inte alls gör det. ETT ÅR är för fan lång tid. Jag kommer sakna henne massa.
Erika kommer dampa, men jag hade inte heller någon bild på Linn, så jag tog hennes:


Hahahahahahahaa den är fin!
Det där var ändå typ första dagen eller nåt. Jag minns när någon satt och kollade på bilderna och bah "HAHA KOLLA PÅ LINNS MIN!" till det här kortet, och jag minns att jag bah "Jahaaa, så hon hette Linn?"
Usch vad det lät töntigt, bah "Minns du när alla satt och skrattade och ditt ansiktsuttryck, jag minns, minns du?" som alla fjortisar har på apa, men SÅ ÄRE IAF!

Fan, Erika kommer ge mig skit för det här inlägget. Men jag kör i äkta Linn-anda och drar en: Jag orkar inte bry mig.

Ordbajsningar
Postat av: erika

mog1!

varför skulle jag ge dig skit för det här? t-t-t!

2008-07-20 @ 14:18:23
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: linn

heeej hoe :)

jag har ett nytt nummer nu, om jag bara visste vad det var... haha, skriver pa msn da jag vet.

seriost, alla ar sa jakla sociala har. startar en blogg just nu for att jag maste anda skriva om saker.

2008-07-28 @ 06:55:53

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0