tritter motherfucker

Idag har jag känt mig lite småkåt, sådär allmänt. Det är jag ofta på söndagar. Just idag avreagerade jag mig lite på en promenad med Frida, men jag tycker inte att det HELLER säger något om min sexualitet.
Så jag satte mig för att se lite Shia Laboeuf (eller nåt) i Disturbia som verkade vara en lagomt spännande film. Det var den, och att kombinera spännande med kissnödig är inte bra, but that's a whole other story. Jag såg den, vilade ögonen på Shia, för han är så fin, och vem tror ni inte dyker upp som den elaka mördar-grannen? TRITTER! Den Tritter-horan.
För er som inte vet vem Tritter är - SE HOUSE! I House säsong 3, kommer alltså denna jäveln Tritter som polis och ska sätta dit House för massa saker som han egentligen inte har gjort. Gosh, vad jag hatar honom. Varenda gång jag ser honom i en film blir jag bara så arg så blodet kokar, och oftast skickar jag ett litet, argt SMS till TESS! där jag beskriver om hur mycket jag hatar honom. Idag skickade jag inget SMS, för hon var inloggad på msn. Hur som helst, my point is... and I do have one (haha) är att jag hatar Tritter. Det lilla äcklet.

In other news: Min mama är typ finast i världen. Igår köpte hon mig en tröja, bara sådär, för typ 400 kr! Det var råschysst av henne! Sen idag satt jag och skulle kämpa mig igenom textanalysen som jag fick IG på, men istället kom hon och så gott som gjorde den åt mig! SÖTMAMA! Det var supergulligt. Då blev jag så glad så jag DIREKT gick och såg lite Superbad. Fan vad rolig film.

Saker/personer jag ska köpa för mina pengar jag ska tjäna på Breadcat Productions:
  • En lägenhet i Paris
  • En lägenhet i New York
  • En riktigt snygg bil (miljövänlig, förstås)
  • Massa snygga retro/vintage-kläder som dom har i Juno
  • Massa bra filmer
  • Seinfeld, serierna alltså. Ska återuppliva dom så att jag får njuta av humorn igen
  • Saturday Night Live
  • Jack Black (han ska följa efter mig med en gitarr och sjunga sånger om allt spännande som händer i mitt liv)
  • Eddie Izzard (han ska följa efter mig och skämta om allt spännande som händer i mitt liv)
  • Hugh Laurie (gissa vad jag ska ha honom till?)
  • Bill Hader
  • Andy Samberg
  • Shia Laboeuf
  • Jamie Cullum
  • Michael Cera
  • Will Ferrell
  • Steve Carrell
  • House
  • Tritter, så jag kan döda honom
Ser nu att det blev en rätt lång lista, men jag har egentligen massa fler saker att lägga upp här, men dom kommer jag inte ihåg nu.
Ikväll är det Oscarsgalan, och den ska jag spela in. Den sänds annars typ 02.30 inatt, men jag måste tänka på min skönhetssömn, you knoooow. Nu måste jag verkligen kissa.

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

Vet du vad, din lilla pys, den där KODEN är inte alls nått himla grejs som gör att fulla människor inte ska skicka in inlägg, JU! Det är ju en SÄKERHETSÅTERGÄÄÄRD så att andra datorer inte kan typ ta sig in å seee! JUUU!

2008-02-25 @ 08:56:56
URL: http://jenkla.blogg.se
Postat av: Victoria

hahah stört, trodde du att koden... stört.

Jack Black (han ska följa efter mig med en gitarr och sjunga sånger om allt spännande som händer i mitt liv)
-helt underbart :D ¨

JAG MÅSTE FÅ SE OSCARSGALAN JUE. jag har ingen koll.

2008-02-25 @ 10:13:05
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: TESS!

JAG SKULLE JU KÖPA HOUSE :@@@@@@

2008-02-25 @ 11:06:47
URL: http://modertheresa.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0