tralalal

Jag måste sluta döpa mina inlägg till "tralalala"
Av någon anledning har Vickie fått för sig att det finns två Linn. Varför vet jag inte.
Idag är det premiär för mina nya glasögon. Än så länge känns det bara bra på näsan, men lite freaky är det när jag tar av mig dom. Vi har fått tillbaka "El Diario" på spanskan nu. Massa att rätta, och inte ens ett betyg får man nedkluttrat heller. Nu vill jag verkligen se Juno. Juno, Juno, Juno, Juno.

Jag har kommit på att jag borde skriva en bok. Skulle inte min bok bli världens bästa? Den skulle verkligen inte handla om någonting, vilket kan vara skönt att läsa om, tycker jag. Jag skulle dessutom slänga in några jätteonödiga faktan om typ... grisars orgasmer (varar i 30 minuter) och hur många spindlar man sväljer i genomsnitt när man sover under sitt liv (8 st). Jag skulle fara ut och resa, bara för att få mer material till boken och underhålla er med! Tänk vad jag inte gör för er, va? Jag skulle bli rååårik på mina böcker, och då skulle jag och TESS! ha vår budget till WAWAWA Breadcat Productions. TESS! har nu hittat ett hus vi kan vara riktigt kreativa i. Och ja, jag har precis upptäckt hur man lägger in länkar på ett ord. Tack Malin. "Samalin" som min syster skrev "Salami". Nu ska jag smörja kråset, som man säger på sjön. Eller jag vet inte vad man säger på sjön, men jag ska äta nu hur som helst.

Ordbajsningar
Postat av: Victoria

men du skrev något med hemma hos linn men på bilderna såg det inte ut och vara hemma hos linn.

2008-02-26 @ 14:36:02
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: malin

så lite så klingping :) jag hoppas att du skojar om spindlarna......!!!!!!:.......!

2008-02-27 @ 07:33:54
URL: http://malbral.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0