Tralalaa

Ja, det förra inlägget var väl sådär lite hastigt skrivet. Lagom för ett första inlägg, antar jag.

Nu sitter jag på skolan och väntar på att få ha utv. samtal med min käre fader och Nora. Till min förskräckelse lyssnar jag på Belle & Sebastian, och det är ju bara sååå Linnéa Sjödin-musik. Men dom är ändå ganska bra, måste jag erkänna. Soundtracket till Juno kan jag rekommendera, däremot, det är typ den vackraste, mysigaste musiken som någonsin använts i en film. Väldigt fint indeed.

In other news: TESS! är tillbaka på msn denna vecka. Det bringar mig mycket lycka, för jag saknade när hon var på APU. För er som inte har hängt med riktigt, så kallar jag Thérèse (chansade på apostroferna där, tessi) för TESS! för hon är som värd att få bli stavad med stora bokstäver och utropstecken. Jag bryr mig inte om att gör mig till en dysse. Snart blir jag feeeet också.
Jag börjar bli lite deppad över att Linn ska åka till Australien bara senare detta år. Dels kommer jag sakna henne, dels kommer jag dö av avundsjuka. Erika och Vickie ska typ också åka bort, men det är i och för sig inte förrän i trean, tack och lov. Tänk om jag inte får åka någonstans? Jag kommer ju förgås av sorg och... fetma.

Usch, jag känner att jag verkligen måste prutta just nu, för jag vräkte i mig massa broccoli under lunchen. Men jag sitter på skolan just nu, och det skulle ju vara just snyggt om Snyggot kom och bah "Hej Ingrid, jag har funderat på "oss". Jag har bestämt mig för att verkligen engagera mig i detta förhållande. Dels för att du bara är världens hottie, och dels för att du bara LUKTAR SÅ GOTT *sniffar* men... vad... vad är det här?! Varför har du gått och blivit så äcklig?!  WHYYYY??!! Och inte har du duschat efter gympan, heller!"
Jag: "Men jag väntar ju bara på att få ha utvecklingssamtal! Jag brukar duscha, jag LOVAR!!"
Snyggot: "Jag är ledsen Ingrid, det går bara inte längre."
Jag: "SNYGGOT, PLEEEAASSEEE!!!!!!!!!!!!!!!" *faller på knä och sliter håret som matadoren i Ferdinand*
Snyggot: *springer iväg och gråter utan BH*

Okej, jag erkänner att Snyggot automatiskt blev till Katie Holmes i Dawson's Creek, men jag tycker inte att det säger någonting speciellt om mig eller min sexualitet. Nä.

Oj, vilket långt inlägg jag fick till. Det började tråkigt, men jag måste säga att det artade sig lite grann i alla fall.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

WOHOOO! Någon som saknar mig när jag försvinner! SCOOOORE! Och du skrev rätt också :) DUKTIGT!

2008-02-18 @ 20:43:20
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Jennie

Hahahahahahaha!! PRUTT-INGRID OCH MATADORSNYGGOT! Vem är då den där lilla killen som typ bär svärdet på kudden som snorar i Ferdinand? DU VEET!
och varför är inte JAG värd utropstecken! CHEATER!

2008-02-18 @ 21:05:20
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0