tråååk

Namn - Ingrid
Födelsedag - 24/9
 Född - 1991
Hemstad - Umeå
Ögonfärg - blågröna
Hårfärg - Brun
 Längd - 164
 Högerhänt/vänsterhänt - Höger
Värsta ovanor - Jag älskar typ att sitta och smygprutta när jag är ensam, eheheh
 Skostorlek - 36/37
Är dina föräldrar skilda - Nej
 Skor i dag - Mina gamla äckliga vinterskor...
 Rädslor - Typ... skidliftar
 Mål för året - Börja träna så smått och fixa lite pengar
 Det första du tänker på när du vaknar - "...bara...lite...till..."
 Mest saknade - Jag saknar alltid Jennie. Får aldrig nog av na.

 FRAMTIDEN:
Namn på barn - SKA INTE HA NÅ ÄCKELBARN!
Vad vill du bli när du blir gammal - Gammal krulltant som klagar på allt och alla och inleder varje mening med "När jag var ung..."
 Drömjobbet - Personlig klädassisten åt kändisar, hehehe

 FAVORIT
Mat - hamburgare, subway-macka... hihi
Sport - bajskastning
Djur - Giraff eller nåt
 Glass - Häagen Dasz eller nåt
 Godis - Sura små flaskor som jag alltid petar ut ur jennies godispåse
 Låt - Les Champs-Elyssées
 Nummer - 3
 Tuggummi - men va?
 Helgdag - lördag
 Årstid - vet inte riktigt... jag gillar alla, men sommaren är ju för fin
 Tandkrämsmak - mint
Radiostation - hatar radio, men typ p3

 HAR DU NÅNSIN
Varit kär - Näe
Blivit dissad - Men jaa
Rymt hemifrån - Flera gånger när jag var liten, hääh
Sovit utomhus - ja
Gråtit i skolan - ja
spytt i skolan - nej
Velat bli modell - Hahahahaha NEJ
 Gjort något dumt som du skrattar åt i dag - I regret NOTHING
 Sett en död människa - nej
använt droger - nej
Ätit sushi - Nej
 Retats - ja

THIS OR THAT
 Cider eller öl - Cider
 Pepsi/cola - cola
Mc donalds/burger king - Burger king
 Choklad/vanilj - choklad
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - kött lätt
Tv/film -film
Gitarr/trummor - gitarr
Kinesiskt/mexikanskt - Mexikanskt
 Kakor/paj - Kakor
 Blind/döv - Vet inte... hade en lång diskussion en gång, men minns inte vad jag kom fram till

 KAN DU
Gå ner i splitt? -HA!
Skriva med båda händerna - haha, ja?
Vissla -Jag kan göra alla sorts ljud med min mun
 Blåsa en bubbla - Ja
Ha dina ögon i kors - som en mästarinna
 Nudda näsan med tungan - nej

 VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade - Alva.. jag gned mej mot henne
Du pratade med - Pappa
 Du msnade med - TESS!
 Du kramade - Alva
 Du skällde på - Ellen

 SENAST DU
Skrattade - men typ... tio minuter sen?
 Grät - Hmm... vet inte, kanske förra veckan?
 Såg en film - idag
 Tuggade tuggumi - ett tag sen
Drog ett skämt - Hela tiden, hela jag är ett skämt, höhö

 VAR ÄR DU
Vad ser man utanför ditt fönster - Min grannes gård, med ett hus som har stått mer eller mindre mörkt vldigt länge nu... jag får dock ändå för mej att hon som bor där brukar sitta i mörkret med en kikare och titta på mej när jag byter om, men hon är dagisfröken, så jag tror inte hon gör det...
Lyssnar du på musik nu: Tree hugger
 Vad är det på din musmatta - har ingen

HAR DU NÅGONSIN:
Blivit kallad hora - ja, varje daaag
Ljugit om din ålder - men jaa
 Bråkat utan anledning - men jaa

Ordbajsningar
Postat av: Jennie

Jag blir glad när du skriver att du saknar mig HÄHÄ :]

2008-02-22 @ 14:22:19
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0