till sjuklingen

Det här är till Sjuklingen Vickie  :
Jag tog inte bilderna hemma hos NÅGON Linn, utan jag var hemma hos Linn när jag skrev det, men bilderna tog jag hemma hos TESS! Ditt lilla mongo. Och jag tror jag kan tala för alla här i klassen (iaf de flesta) att vi saknar din utstrålning väldigt mycket, men lyckligtvis kan vi faktiskt producera de själv med våra imitationer av dig. Ja, vi imiterar dig när du är borta. Du har missat massa idag:
  • Vild viskandes diskussion mellan Jonas och Erica som jag tror du gärna skulle velat lägga dig i.
  • Erika drog just en kråka.
  • Mina glasögon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Anton har kastat små papperslappar på mig och Erika
  • Erika och Linn tror att jag inte hör dom när dom snackar skit om mig (jag sitter alldeles bredvid dom)
  • Malin har gjort mig en header till bloggen (som kan ses ovan), men lyckades förstöra sin egen i processen, så nu är den kaputt.
  • Linn och Shannon-wanna-see-Moore hånglade upp varandra när dom trodde att ingen såg.
  • Förra punkten var halv-mytt.
  • Linn och Johan hånglade upp varandra när dom trodde att ingen såg.
  • Förra punkten var bara sanning.
Krya på dig, Vickie!
(Ja, jag är uttråkad på det här brevet)

Ordbajsningar
Postat av: Victoria

hahaha :D you just made my day.
ooh.. imitationer taskigt men jävligt roligt. kan vi imitera någon annan när jag kommer tillbaka? typ en jättebebis eller en jätteäcklig klyfta, men nej juste vi har ju redan gjort det....

tack klingan :)

2008-02-26 @ 15:27:27
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: becky

haha, jag gillade punkterna där på slutet! det hade verkligen kryddat vår internationella tillvaro..
men du glömde nämna någon som börja gråta på franskalektionen!

2008-02-26 @ 20:42:09
Postat av: Victoria

VA :O VEM GRÄT PÅ FRANSKAN?!

2008-02-26 @ 23:48:34
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: malin

HAHA KLYFTAN PÅ FRANSKAN!! pallar inte..

2008-02-27 @ 07:31:55
URL: http://malbral.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0