sweet hoochiemama

Sweet, sweeeeeeeeeeeeeet lov, äntligen är du här!
Jag har belönat mig själv med en ganska fräsig skjorta för 99 kr. Det var fint av mig. Erika var så snäll och höll mig sällskap under dagen, eftersom jag annars skulle se ut som ett haltande mongo utan vänner som gick in på herravdelningarna. Puss.
Ikväll ska jag på disneykväll med Idilmama, Mikki (so fine) och Viktoria something something. Det ska väl bli trevligt, även om det störde mina planer om att tjocka på mums-mums, cremefyllda muffins och vindelrökt skinka...
Kommer hur som helst sakna tjejerna i klassen nu under lovet, men jag får väl kolla in era bloggar för att få min dagliga dos av er. Ni kan också läsa min blogg här för att få ER dagliga dos av MIG. Här har ni lite sugar att suga på:


Som ni kan se är det ett vackert urval av mina bilder på MIG, så att ni inte glömmer hur jag ser ut, hehe. Sen slängde jag in lite finingar som Hugh och Johnny. Johnny är så fruktansvärd sexig på den där bilden så jag tror jag döööööör. Gooosh. Sen avslutade jag med en gammal goding, från kulturnatta tror jag. Som sagt, bara vackra bilder för er att förgylla ert sportlov med när jag inte är omkring. Hare bra.......... puss.

Ordbajsningar
Postat av: erika

första bilden, SNYYYYYYYYYYYGGGG MADDAFAKKA!!!
iaf, jag saknar dig mitt haltande mongo som går på herravdelningarna och inte har några vänner.

2008-02-29 @ 17:12:16
URL: http://erikajuh.blogg.se
Postat av: Victoria

Ja alltså... du borde avfärga ditt hår. Du är en brunett... inte en... svarthårig även fast det ÄR samma sak.

2008-02-29 @ 21:54:50
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: TESS!

DU ÄR ÜBERSNYGG I BÅGARNA!!!!
TRE av bilderna är mina eheheehehhehehehe
OCH JOHNNY BILDEN FICK DU AV MIGGGGGG EHEHEHEHEHE

2008-03-01 @ 13:02:24
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: malin

jag saknar dig ocksåå klingiisss! vad skönt att jag kan få lite sugar, jag var så himla sötsugen alltså. hihi puss

2008-03-03 @ 16:35:56
URL: http://malbral.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0