say love

Vickies bilder är typ det roligaste jag sett på länge. Min favorit är hon och Erika på walk of fame, dom ser råchilliga ut. Det märks att Vickie har lite för tråkigt där hon ligger och är sjuk. Stackarn.

Min fot gör superont, och det är inte ens lite kul. Jag har lindat den nu med någon tysk fot-stöds-grej som jag köpte i, that's right, Tyskland. Den stoppar blodflödet till min fot, så den bara dunkar. Fast det är i alla fall bättre än att känna senan nästan gå av. Det är typ det äckligaste som finns, och jag lider av det. Hälsene-åkomman, alltså. Skitont.
Men vad ska jag göra av den? Typ cutta av den, gå till sjukhuset och bah "Heej"
Konversationen:
- Heej, jag har ont i hälsenan... tror jag.
- Men... Lilla flicka, hela hälsenan är ju av!
- Oj... ja, kanske det...
- Du... du har ju cuttat av den!
- HEHEHEHEHE

Det där HEHE:et var kanske lite oprovocerat, men jag tyckte det passade in.

Multimedian är omöjlig, så jag lägger ner. Nerlagt.

Ordbajsningar
Postat av: erret

heheheheheh

2008-02-28 @ 12:01:18
Postat av: Victoria

vad gjorde vi på multimedian?

2008-02-28 @ 14:26:33
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0