rubrik

Kom hem för sent till middagen eftersom jag var och kollade secondhand med Jennie! och Hannapanna. Jag fick äta alldeles ensam, tragisk som jag är. Tänk att det faktiskt finns folk som sitter och äter ensamma varenda dag? Gud så hemskt. Dom har liksom ingen att prata med, ingen att berätta för om hur deras dag har varit eller nåt! Liksom, jag blir typ depressiv av att ha ätit ensam EN kväll, och då springer ändå Alva runtomkring mig och spelar piano och plockar undan. Tänk dom som bor ensamma typ hela sitt liv? Uuuusch.
Okej, jag vet att jag har sagt att jag tamejfan inte ska gifta mig eller skaffa barn och bara leva ensam, men jag kanske ångrar mig lite nu. Eller nja. Kanske. Enda förutsättningen till att jag skulle vara ensam är om jag... inte skulle vara ensam. Om jag hade kompisar och vara med. Fast dom skulle säkert ha familj, så dom skulle säkert vara tvungna att vara med dom om kvällarna. Fan också. Så nu måste jag alltså hitta någon att gifta mig med? Motherfucker, också.

Åt just en bit pyttipanna (my lonely thursday-dinner) som låg på bordet och åt den från fingret. Kom sedan på att jag har gått och tagit i massa äckliga secondhandkläder och skor, alldeles svettiga och jätteanvända. Uuuuuuusch.

Saker som gör den här dagen till en full jackpot-dag med Shannon wanna-see-Moore:
  • Hans huvud var i min rumpa (long story, men det är faktiskt sanning - hans huvud var i min rumpa. Stjärt. Bak. Röv. Ass. Stuss.)
  • Jag stod tätt, TÄTT, intryckt mellan honom och en annan fin, välluktande person under någon sorts sexlek.
  • Vi utbytte otaliga skämt och blickar med varandra under dagen, och så är det bara.
Okej, det där kanske inte låter som en extremt spännande dag, men jag har i alla fall tagit på honom mer än vad Malin, Becky eller Linn har gjort, så det gör mig glad. Jag vill också påpeka att, även om den här listan tyder på motsatsen, så är jag INTE speciellt tänd på Shannon. Malin, Becky, Linn och alla ANDRA är det, men inte jag. Jag gillar bara att vara nära honom, lukta på honom, och när han ser mig i ögonen så... *dreggel*
Hehe, oj... Jag ska nog sluta nu
Gobaj

Ordbajsningar
Postat av: Victoria

men ingrid du behöver inte gifta dig, du kan skaffa ett playgirl mansion. och en playgirl tidning med massa snygga killar t ex hugh laurie (???) och femtio kopior av honom sen softar du bara runt där :)

2008-02-28 @ 20:06:02
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0