Paris

Jag har fått heldille på Paris nu, och jag vill bara flytta dit right this instance! Tyvärr går ju inte det, för jag är 16 år och har inga pengar. Jag fick en väldigt fin chans, dock, i och med att min pappa kanske skulle kunna söka jobb där. Min mamma vill inte åka. För första gången önskar jag att mina föräldrar skulle kunna skilja sig, så pappa kan fara till Paris och ta mig med sig. Så gärna vill jag till Paris.
Jag sitter nu och tittar på massa lägenheter och hus till salu. En del är faktiskt väldigt fina, och när jag ser på bilderna kan jag se mig själv sitta i soffan och se på House i just den lägenheten. Goooooooooooooosh. Jag blir så där patetiskt längtansfull som nästan bara jag kan bli.

Jag vill resa. Jättehårt, vill jag resa. Alla ska ju resa, förutom jag. Jag har inga som helst planer på att resa. Jag har inga pengar, heller. Inga pengar och inga planer. Det bådar ju gott.
Jag veeeet att det finns massa personer i världen som typ inte ens har suttit i ett flygplan, men dom bryr jag mig inte om. Dom får väl skylla sig själva. JAG VILL RESA! RESA! RESA! RESA! RESA! Nu låter "resa" som ett helt stört ord, men det spelar ingen roll. JAG VILL! Min kropp slits åt alla håll jag vill resa till. New York, San Fransisco, Chicago, Madrid, Barcelona, Nya Zeeland, Tokyo, Västindien, PARIS! PARIS! PARIS! Okej, nu blir jag ju helt galen. Kanske ska jag se House istället. HOUSE! HOUSE! HOUSE!
Nä, skojar bara.

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

VI TVÅ I EN SOFFA I PARIS TITTANDE PÅ HOUSE :D :D ELLER NEW YORK! ELLER CHICAGO :DDDDDD

2008-02-19 @ 22:14:01
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: Jennie

du är som en RESA! din reingrid... ååh jättedåligt JAG VET! PRATA MED MIG NÅN GÅÅÅÅNNNNNG! *hoppar från en jättetrampolin och studsar på en jättelik studsmatta, i väntan på svar*

2008-02-20 @ 13:27:24
URL: http://jenkla.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0