hor-politiker

Just nu sitter jag och bara och skrollar upp och ner för den enda sida jag lyckats fylla med brevet till hor-politikern. Lite då och då tar jag bort alla styckesindelningar bara för att det ska ut som om det är mer text än vad det egentligen är. Då mår jag lite bättre. Sen går jag in lite då och då på min blogg för att påminna mig själv om att jag fortfarande är rolig. Ja, jag tycker att jag själv är rolig. Är det ett av mina problem som är etsade så djupt att inte melonskopan själv kan gräva fram dom? I think it is.
Jag kan inte sluta tänka på att jag bara försöker fylla två sidor om att mobbning är dåligt.

Varför mobbning är dåligt:
  • Det är inte bra
  • Det är inge kul... för den som blir mobbad.
  • ...Det KAN ju vara kul för dom som mobbar...
  • ...och det balanserar ju ut allt...
  • ... så det är nog bäst att jag suddar den andra punkten helt och hållet... *suddar*
Varför mobbning är dåligt 2:
  • Det är inte bra

Okej, Becky säger nu att det inte är massa ordbajs, så då kanske jag inte behöver ta med den där listan. Det var ju ändå bara för utfyllnad ändå, så...

Ordbajsningar
Postat av: becky

jag tror iiiinte att du ska nämna i brevet att mobb(n)ing kan vara kul för de som mobbar.. även om det tyvärr kanske ligger lite sanning i det..

vad gäller ditt tidigare inlägg så är jag väldigt avundsjuk, jag hoppas att han stoppar in huvudet någonsdtans på mig också.. hehe ;)

2008-02-28 @ 20:34:48
Postat av: erika

jaaaaaa, det är ju AS KUL!!!!!

2008-02-28 @ 21:23:40
URL: http://erikajuh.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0