heej

Det suger att man inte kan svara på kommentarerna man får här på bloggen!
Till Jennie: Ofta? Hur fan funkar sånt? Någon som kan något om såna där koder, liksom? HELT ovärt, tycker jag. Dessutom skriver jag alltid fel på koderna, en gång satt jag i tio minuter och försökte få en kommentar publicerad. Hor-kod.
Till Vickie: Jag vet, jag är för rolig ibland. Jag spelade in Oscarsgalan inatt, du kan få se den med mig om du vill. Men inte om du ska smittas, hora.

Jag har blivit så jääävla badass att jag sitter och laddar ner massa filmer och serier på datorn här. Jag funderar på att döpa om min Downloads-mapp till typ "bilder från konfirmationen" så inte datasnubbarna ska få syn på den och fängsla mig. Just nu laddar jag ner Arrested Development och Darjeeling Limited, för dom är bra.
VET NI VAD ERIKA JUST SA?! Hon ser ingen skillnad på Keira Knightley och Natalie Portman. Hor-erika som inte ser skillnad. En är ju ful och en är ju snygg, liksom. Att det ska vara så svårt?

Nu tänker jag INTE slänga mig in i en diskussion om ateister och troende i Sverige med Pingst-Jonas himself. Jag ska istället läsa om mobbade små feta ungar och om online telefonförsäljare.
Kommentera mitt inlägg här och nu, och kom ihåg: Måste du skriva om koden fler än två gånger är du ett fyllo.

Ordbajsningar
Postat av: guess who?

jag kommenterar bara för att visa att jag inte är ett fyllo!

2008-02-25 @ 19:48:01
Postat av: Jennie

HAHAHHAHAHAHAHA!! MEN HÄLSA ERIKA ATT JAG TYCKER DOM ÄR LIKA MED! Dom har vart i nån tidning där det stod ba "look-alikes!" å så var det mellan dom att dom typ såg likadana ut :P Men jag håller dock med om att Natalie Portman är finare... Och än en gång måste du å Adam vara lika! GOSH!

Och det är inte ALLS nån fyllokod, orimlighets-inkrif!

2008-02-25 @ 21:58:53
URL: http://jenkla.blogg.se
Postat av: Victoria

SWEET;) men jag ska inte smitta dig hora och om det är någon som kommer smitta är det du med hiv.

2008-02-26 @ 10:38:27
URL: http://vickie.blogg.se

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0