han luktade som gott

Jag vann nyss över Vickie i Duellen, frågesporten över MSN. Hon påstår att jag fuskar, men jag är helt enkelt bara bäst. Så går det.

I natt drömde jag om Jack. Jag drömde att han och jag hade huvudrollerna i en film. Filmen handlade om Jack som på något sätt skulle producera mat genom att kombinera färger i någon sorts maskin, jag vet inte riktigt hur det funkade. Hur som helst var han rådålig på det, och alla tyckte att han var värsta losern eftersom han inte kunde fixa maten till festen som pågick. Jag älskade honom självklart ändå, eftersom LOVE OVERCOMES ALL OBSTICLES! Tyvärr var han ganska besviken på sig själv, så jag var tvungen att muntra upp honom... med min kroppp... IF YOU KNOW WHAT I MEAN. Hur som helst, så lyckades han senare att framställa mat genom färg, på något sätt, men när han gjorde det så stannade liksom tiden. Alla stod still utom han och jag, och festen stannade liksom av. Då blev han ju värsta ledsen för att han typ... hade förstört världen och sådär... Men då kramade jag honom, och han luktade JÄTTEGOTT. Jag har gått och tänkt på den drömmen jättelänge, jag vill bara lukta lite mera på honom *dreggel*

Nu ska jag ta promenix med Erika, hon är nog brunstig tror jag.

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0