blomfluga i min näsa

Idag har jag haft friluftsdag, och vilken friluftig dag det har varit! Jag, Erika, Idil, Sandra, Ida och Sanna har suttit bakom skidmuséet på Gammlia och ätit och ordbajsat på varandra. Det var riktigt trevligt, jag bara älskar bajs OCH ord. Och att äta. Men inte kombinerat. Eller kanske lite.

"Mamma, osten rymmer!"
"BOP BOP BOP, BABY BEEEEELL"
Det är en bra reklam.

Sen gick jag, Idil och Ida hem till Sanna och Ronjas lägenhet (utan någon av dom, lite busigt av oss) och kollade på kort, såg på Ellen och ordbajsade lite mer. Sen gick jag och Idil till Stadium och träffade sjusovaren Linn som inte orkat dra sig upp lagom till friluftsdagen. Efter det kom Erika och förgyllde vår dag med sin nyklippta frisyr! Alldeles kort och fräsigt var det, måste jag säga.

Jag hittade jeans som kan få en att FLYGA och skor som... bara står där, egentligen. Det är fullt med blomflugor här hemma, och jag önskar att jag bodde ensam i en fin liten lägenhet... utan blomflugor, då.

Sitter och ser på Ellen Degeneres, och jag är verkligen HELT övertygad om att hon och jag skulle bli bästa vänner om vi lärde känna varandra. Hon är skitarolig och säkert jättefin som person. Gosh, jag vill vara med henne. Jag tycker inte det säger något om min sexualitet, heller.

Saker jag vill ha/göra:
  • Helkväll med TESS! och Jennie
  • Hugh, Jack, Bill, Johnny (dom får dela punkt, annars blir en av dom bara skrytig för att någon kom högre upp på listan och bla bla bla, orkar inte med det bråket igen, alltså)
  • RESA! RESA! RESA! RESA!
  • Flytta till Paris
  • Flytta till New York
  • Se Jamie Cullum live
  • Någon sorts pojkvän skulle inte vara helt fel...
  • ...det skulle inte någon sorts kaka heller
  • Bli bästa kompis med Ellen
  • Bli bästa kompis med Will
  • Få över 15.000 kr i månaden för allt bajs jag skriver på den här bloggen så jag kan bjuda med alla mina vänner på resor.
  • Köpa nya, fina retro/vintage-kläder för alla pengar jag tjänar på de här bloggen.
  • Ta en dusch.
  • Köra moppe igen.
  • Få fint hår.
Okej, jag erkänner att jag inte blev precis kräsen där i slutet av listan, men ibland får man ju faktiskt... jag vet inte.

Ordbajsningar
Postat av: Victoria

1 7 8 13 14
är riktigt simpelt att skaffa/göra. Så sluta mesa dig and do it!

2008-02-20 @ 16:05:09
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: mal-in

haha, jag håller med vickie! ..och kate moss är inte alls ful. ibland kanske.. men inte på dendär bilden!!!

2008-02-20 @ 17:18:10
URL: http://malbral.blogg.se
Postat av: TESS!

JAG VILL OCKSÅ HA HELKVÄLL MED DIG OCH JENNLAN!

Bli bästa kompis med Will
VAFAN?! JAG ÄR JU HÄR!!!!! :@@@@@@

2008-02-20 @ 20:16:48
URL: http://modertheresa.blogg.se
Postat av: sannajoh

jag gillar bajsmat, det är ju ett ord?.. eheheheh

2008-02-20 @ 20:28:38
Postat av: JENNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du kan va en blomfluga

(JAG FÖRTJÄNAR OCKSÅ UTROPSTECKEN!)

2008-02-22 @ 14:21:17

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0