100 raders-ingrid

Jag kan meddela att jag nu har 100 rader på tetris som rekord. Grattis till mig.

I natt drömde jag sådär halvkonstig dröm. Jag var hemma hos Vickie (där jag aldrig varit) och av någon anledning bodde hon i samma hus som en klädaffär, typ. Jag kände inte igen klädaffären, men det hängde en abnormitet av jeans överallt, vilket är lustigt eftersom Vickie aldrig har jeans på sig. Hennes pappa var gympaläraren Anton, och när jag frågade om detta var helt sant kollade dom båda på mig som om jag var dum i huvudet. Dom är ju bara för lika varandra! Hur som helst så tillbringade jag lite tid hemma hos Vickie, men sen skulle jag fara därifrån, så jag gick ut i hennes hall (som förresten såg ut som mitt kök). När jag väl var där kände jag en oerhört fet bajskorv trycka på, så jag sa att jag var tvungen att göra Nummer Två på hennes toa, om det gick för sig. Hon sa att det gick för henne (haaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaa) och presenterade toaletten. Det var typ en hink som satt under kryddhyllan (i mitt kök) och jag var välkommen att sitta där och uträtta mina behov. Självklart såg jag inget konstigt i det, och satte mig. Bredvid stod hon och Anton och tittade på, och jag frågade vänligt (men bestämt) om dom kunde tänka sig att lämna mig åt mina egna affärer, men dom bara skakade på sina huvuden. När jag var klar så började Vickie asgarva och tog kort på mig sittandes på toalett-hinken och på mitt bajs flytandes i hinken. Sen sparade hon bajset och sa att hon tänkte visa för alla våra klasskamrater. Jag antog att hon skämtade, eftersom hon har lite... säregen humor. Icket. När vi skulle ha tjejkväll hemma hos henne kom hon springandes med mitt bajs i hinken igen. Damn her!
Efter det kom Becky och börjde påpeka hur fina tänder jag har, men det scenariot behöver jag inte gå in på så mycket, för jag tror alla här kommer överens om att det inte är HELT orealistiskt, hähähähähähähähä.


Ordbajsningar
Postat av: becky

haha, vilken dröm.. men det var väl bättre att jag gav dig komplimanger för dina tänder än för ditt bajs iallafall!

2008-02-27 @ 08:47:07
Postat av: Victoria

hahah så jävla störd du är och jag har visst jeans ibland :(

2008-02-27 @ 11:55:15
URL: http://vickie.blogg.se
Postat av: TESS!

GRATTIS!

2008-02-27 @ 14:05:26
URL: http://modertherese.blogg.se
Postat av: Anonym

bajsingrid!

2008-02-27 @ 16:08:39

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0