wlaaa

Imorn är det efterlängtat jullov, det ska bli fett med skönt! Av någon anledning är jag grymt nojig över vad jag ska ha på mig, och det låter ju inte riktigt som mig! Jag tror det har lite att göra med att jag har fått det inpräntat i hjärnan att man SKA vara finklädd på alla avslutningar. Idag är det tyvärr inte så längre, typ bara lärare som kommer i kostym och grejer. Det är i och för sig ganska trevligt att se, hehe. Fast det faktum att man ska klä sig fint på julafton kan då ingen ta ifrån mig! Har nämligen hittat den här vackra klänningen på Lindex (ja, jag vet, jag är Lindex-slampan numero uno) som framhäver mina kvinnliga former, så att säga. Keft, jag har faktiskt fått höra från en VÄLDIGT pålitlig källa att jag är mycken kvinnlig. HA!

Ordbajsningar
Postat av: Jennieeee

Jag gissar på att din källa är hanna? Och jag förstod det var den du hade köpt när jag var inne på deras hemsida och kollade! DO I KNOW YOU OR WHAT!

2008-12-19 @ 18:22:32
Postat av: TESS!

HUR fin klänning som helst!

2008-12-19 @ 19:11:10
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Den hemliga källan

HÖHÖ här är jag, den hemliga källan. Det är bra, lita på mitt omdöme. Det äger!

2008-12-20 @ 12:34:45
Postat av: vickie

mm kvinnlig är du... du vet om att mer än hälften av sveriges kvinnor är överviktiga? hehe



skämt åsido. tack för att du är glad för min skull :D jag är glad för din skull som slipper en insane vickie i iaf några dagar, heheh

2008-12-21 @ 20:17:19

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0