w-w-winter

Vinter? Är du äntligen här för att stanna? Jag tror tamejtusiken nog det! Och ni vet vad det innebär?!
VINTERFIESTA! AY AY AY! Kan alla fauner, kentaurer, dvärgar samt myrslingerbultar samlas i den magiska dungen bakom isslottet, så förbereder vi oss för att dansa in årets längsta natt! Jag säger då det, ett riktigt kalas ska det bli av denna temperaturssänkning.
Vi har till exempel påbörjat hela ceremonin genom att åka skridskor, hela syskonskaran, ute på isen. Det traditionella spelet av "kasta vanten" kunde inte undvikas. Jag vet, jag vet, det hela låter FRUKANSVÄRT spännande, men det går mer eller mindre ut på att någon olyckligs vante ska bli omkringkastad utan mening eller mål. Riktigt skoj.

Igår gjorde jag dessutom julegodis till alla mina små vänner, men nu är ju bara frågan hur jag egentligen ska hinna dela ut allt innan självaste julafton. TESS! fick sitt igår, men ni resten då? Jekkie och Söthanna imorn, men, men, men... Klasskompisarna? Hallå? Malmal hinner nu åka till Stockholm utan Ingrids kärlek i form av knäck, och tamejtusan om inte Vickie också kommer hinna dra iväg till London (OH. MY. GOD.) och inte få ta del av den lilla påsen med sockerklumpar. Vad ska göras?

Nu ska bara min gran i form av Leonardo Dicaprio komma insjungandes så är allt ställt på sin ände. Kanske är det dags att dra fram ostkniven och börja snitta den lilla skinnfliken mellan fingrarna? PASSA DIG, RICKI!!!!!!!!!!!

GOD JUL

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0