vafalls?!

Idag på hemvägen var bussen ganska liten, så när jag såg att det kom en hel last med människor började alla flytta på sina väskor som låg på det andra sätet så att folk kunde sätta sig. Det gjorde även jag. Jag hade till och med min väska i knät! Alla platser runtomkring mig blev fyllda snabbt, förutom platsen precis bredvid mig! INGEN ville sitta bredvid mig! Liksom, en tjej satte sig hellre bredvid ett rökstinkande fyllo istället för mig. En annan snubbe stod BREDVID sätet, som om alla platser var fulla, men satte sig inte! VAFALLS?! Är jag så motbjudande? Jag som fått höra att jag är en möss-hottie med platt hår och allt...

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Jag skulle ha satt mig vid dig :D

2008-12-16 @ 19:36:52
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0