syjunta

Nu är det syjunta hos familjen Kling. Alla sitter och kirrar garn och stickar och hit och dit med tyg. Jag tror Ellen satt uppe till halv fyra i natt och stickade, men då sov jag gott. FYI sov jag till HALV TOLV idag, vilket var grymt, grymt skönt.
Var hos Linni igår, och vi chillade mest. Köpte tyvärr hot wings på Mias grill, vilket jag måste föra in i den jädrans matdagboken. Inte så kul, den där. Anteckna hur onyttig jag är? Kittlar dödsskönt i kistan.
Idag kom Jekkie hit och vi bakade knäck. KNÄÄÄÄÄÄCK!
Man kan bli knäck-galen, det är så FRUKTANSVÄRT gott!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag blir helt knäpp. Knäck-knäpp.
Sen for vi i alla fall till kyrkan och övade inför julkonserten, som gick jättebra och var skitakul. Py Bäckman sjöng dock inte så himla bra....
Det var nån John-snubbe som sjöng jättebra, typ operaröst som bah "OOH HEEELGA NAAAAATT" och gjorde Jekkie alldeles skakis i knäna. Fnizzade gjorde hon också. Rejält.

Nej, nu ska jag fortsätta med min stickning. Som ska bli bäst. Hähäh.

Ordbajsningar
Postat av: Jennie hähähä

Jag kunde höra DINA knäskålar slå mot varandra, så det så!

2008-12-07 @ 21:43:40

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0