iddi

Gubben med mobilen kom förbi imorse och överlämnade min nya tekniska kärlek. Det enda jag gjort idag är alltså baka och leka med den, hihi! Den är alldeles glansig och fräsig och alldeles... alldeles underbar!
Har dock gått och whajnat över att jag inte kunde hitta några inställningar för hur jag kunde ställa in så att jag fick både vibration OCH ringsignal samtidigt. Det var alltid bara antingen eller, gooosh. Till slut ringde jag deras kundtjänst, så här gick samtalet:
Jag: Hej, jag har en mobil av modellen BJÄBB!
Han: Trevligt, vad kan jag hjälpa till med?
Jag: Jaa, alltså, kan man ställa in så att den vibrerar och låter samtidigt när det ringer?
Han: Jaa, det ska väl gå?
Jag: Jag hittar inga inställningar
Han: Hmm.. men gå in på inställningar, där ser du att det finns "profil"
Jag: jaa...
Han: Ja, så finns det en knapp där du kan välja "redigera", ser du den?
Jag: .... Jaaa...
Han: Och där ska du kunna välja alldeles utmärkt!
Jag: ..... ahaaaaaaaaaaaaaaa.... okej... hehe... tack. HEJDÅ!

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0