EUP

Nu tycker jag man inte ska bli vulgär här, Hanna. Inga snuskiga detaljer, nej.
Om ni vill läsa något som är någorlunda kul att höra om kan ni gå längre ner och hoppa över allt tråkigt som... är tråkigt...

Det har i alla fall varit väldigt trevligt i Malmö, träffade mycket roliga personer.
I fredags gick jag upp klockan fyra på morgonen för att kunna ta mig till flygplatsen i tid. Väl där var det bara jag som var i tid. Jonas, Oskar och Melissa kom lite senare, men ingen syn av Janneboy. Han kom i alla fall inspringandes i sista sekund. Hans taxi hade inte kommit så han hade hetsat dit med bilen osv.
Flygresan gick bara bra, jag spydde inte eller någonting, tack och lov för det.

¨Vi tog oss till St Petriskolan där hela sessionen hölls. Det var ganska jobbigt med bagage och lämna där och fixa här och kirra alla att kläder kom med som dom skulle, men det ordnade sig väl till slut också.
Sedan öppningsceremoni. Tråkigt, med en snubbe som pratade svenska med engelska ord. "Änd nao aj lajk to tåk about de Systembolag" och såna där saker.
Sen samlades alla och lekte massa lekar, bland annat att vara amöbor osv. Resten av dagen hade vi teambuilding i kommittéerna, vilket var väldigt roligt.
På kvällen var det också skolpresentationer, och vår var bäst. Alla andras sög rumpa. Jag lovar, det var verkligen så att folk kom fram till oss sen och sa att vi hade bäst presentation, så det är inte bara jag som tycker det!
Var som tröttast under kvällen och whajnade ända tills vi fick komma till det überfräscha vandrarhemmet. Sov gott.

Gud så tråkigt det här måste vara att läsa om man faktiskt inte fattar något. Herreminje.

HUR SOM HELST: Under lördagen satt vi bara och diskuterade ämnena i kommittéerna och kom fram till resolutionen. Jag bidrog inte med så mycket fakta utan mer med personliga åsikter osv. Gick ganska bra, men ibland stod det stilla och jag orkade inte bry mig så mycket. Ah well.

På kvällen for vi på disco. Väldigt roligt. Not. Det var något högljutt live-band som bestod av jättekorta killar, så man såg dom inte! Hade i alla fall kul med Sara och Robin, då vi gick fram och tillbaka och diskuterade ord som inte finns i respektive del av landet. Jag vann med "rullpizza". Eller nej, jag vann inte, det finns fruktansvärt många konstiga ord på skånska som Robin bidrog med, men. Ja. Dom visste inte ens vad rullpizza var för något, vilket jag tar som vinst.
Vid midnatt gick alla tillbaka till vandrarhemmet där vi fick de andra kommittéernas resolutioner. Det var nu man skulle skriv attackspeeches och defensespeeches hit och dit. Om man gillar sånt. Det gjorde inte jag, så jag satt och pratade med Linn ett tag och sen sov jag.

Igår var det för tråkigt att berätta något om. Bara debatt hela dagen. Vår resolution gick igenom i alla fall, och det var ju bra. Ritade många fina teckningar under tiden jag inte lyssnade. Väldigt nöjd.
På kvällen gick vi från UIG och åt på Burger King <33333333333333333333333
Jag tog det största och dyraste dom hade på menyn, med extra bacon och ost på. Och massa dipp. Gott gott gott och fett värt 100 spänn.

Lite kul triviafakta då:
Nu trodde ni väl att skulle komma snuskiga detaljer? Icket!
Sara presenterade mig för kaffe, och nu är jag fast eller hur man ska säga. Smakade lite försiktigt undr fredagen, men lördagen var vigd åt kaffets konst. Drack säkert över fem koppar kaffe, varav tre av dom var helt svarta. GALET!
Vid halv fyra-tiden på morgonen träffade jag Oskar och Jonas. Där satt vi i korridoren och pratade. Jag satt och ryckte och skakade av allt koffein i min kropp. Det var faktiskt ganska kul, men lite läskigt också.
Sov två timmar den natten. Gick upp på söndagen och drack några fler koppar kaffe. Tror Janne fick med något kort på min älskade kaffekopp eftersom jag envisades att ha med den gruppkortet. Ska försöka hitta bilderna.

Ah well, det var alltså min händelserika helg. Väldigt trevligt, men nu vill jag mest bara sova. Och självklart tillbaka till skolan, har saknat tjejerna i klassen. Ingen annan. INGEN annan som läser det här har jag saknat. Inte ens dig! * pekar ut från skärmen * Ditt lilla äckel.


Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Men det betyder alltså att det finns några snuskiga detaljer att berätta?;)



Du saknade mig visst, erkänn.

2008-12-01 @ 19:58:21
Postat av: TESS!

WOHO nu kan vi dricka kaffe tillsammans :DDD

2008-12-01 @ 20:46:24
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0