dxtr

Dexter - en serie man inte ska äta till. Brutalt blodig men fruktansvärt bra! Efter sju avsnitt (hehe) är jag helt fast. Målet är att se klart alla fyra säsonger under lovet. Känns som att jag satsar på fel saker. Borde satsa på flickor istället (internt skämt. Skratta, Erika). Snubben som spelar Dexter skulle kunna vara snygg, han har en speciell charm. Det kanske är hur bra han spelar psykopat som attraherar mig? Tyvärr har han fulaste brännan i hela världen, ser ut som påsprutad brun-utan-sol, lite organge-aktig sådär. Han är grymt biff, dock. Hans tjej är skitstörande, världens mes. Dessutom har hon en mogen finne rakt på ögonbrynet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vill bara klämma sönder det lilla livet!

Redan 23 december!!!! Vi pyntade granen idag, lite sent, jag vet. Har lyckats lämna julgodis till alla inblandade förutom VICKIE OCH LINN. Hur är det tänkt att jag ska få tag på er, flickor? Hallåååååå? Tittuuuuuuut.

Ordbajsningar
Postat av: Olof

Finns bara tre säsonger än så länge

2008-12-27 @ 12:59:06

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0