bilder

Här är väl lite bilder från EUP jag hittade på Facebook. Gud så nördigt med facebook. Gosh.


Teambuilding, fredagen. Jag, Sara och Veronica verkar ha roligt...


Lekte den här leken med att ta apelsinen och bla bla bla.


Här är då jag och Robin som försöker på oss att... "ta apelsinen" if you know what I mean.


Felicia och Robin under General Assembly på söndagen (Hotell Hilton, för övrigt)


Var inte det roligaste för mig, somnade två gånger.


När jag väl var vaken ritade jag fina bilder, såsom den här.



Hela lördagen såg det ut såhär, ungefär. Observera hur jag drar till mig en kopp kaffe så snabbt att kameran inte ens hinner med. Helt otroligt.


Lördag kväll. Felicia, jag, Rrrrrobin och Petter.


Robin, Sanna, Isabelle och Anna.

Bilderna jag ritade under GA:


Jag borde så FETT skaffa en teckningsblogg, där alla kan få ta del av mina mästerverk!

Ordbajsningar
Postat av: Hanna

Det där med kaffet oroar mig. Alldeles för vuxet med sånt

2008-12-01 @ 20:00:54
Postat av: jekkie!

hahah, min favvo var FRANSMANNEN! Men jag gillade musse pigg i rymden också! Och snögubben var kul. Du kan va kul. Jag har aldrig sett dej rita? Inte ens kludda!

2008-12-01 @ 20:46:59
Postat av: TESS!

älskar dina teckningar. skaffa fett teckningsblogg!

2008-12-01 @ 20:49:06
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0