bilder

Lite bilder från gårdagen, tagna med min nya kamera, hähä.

Spelade lite underhållningsmusik under kvällen med Linns nya gitarr
Alva, fräsig som vanligt
Jag och pappsen



Idag blir det traditionschill!!!!

Ordbajsningar
Postat av: VÄLDIGT ANONYM

Jag måste säga att du har en väldigt stilig familj! Inte nog med att du är snygg som stryk, din bror är FINEEEE!



HÖHÖHÖ

2008-12-26 @ 16:14:45
Postat av: TESS!

Fina julklappar du fick! Dock kommer min(a) slå dom med hästlängder! .....................................................

.....................................................

.......NOT! :((((((

2008-12-28 @ 10:37:54
URL: http://modertheresa.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0