Aaawww

aaaAaaww of the day:


Fick precis reda på att jag ska få min lön 23/12... Vet inte om jag ska vara arg för att jag inte fått den tidigare eller glad för att den då kommer räcka till mellandagsrean. Dessutom kommer jag få IG på företagsekonomin imorn, men jag har upptäckt att jag inte bryr mig! Antingen får jag G i FEK, eller så får jag inte det. Spelar egentligen ingen roll. Vet att jag inte har gjort mitt bästa, så jag har ju bara mig själv att skylla. Om jag då vet anledningen, varför ska jag stressa upp mig? Nej, jag SKA inte stressa upp mig. Vad hälsosam jag känner mig!
För övrigt gick engelskatalet skitbra idag, och för att skryta måste jag säga att jag var en av de bästa. Blev förvånad över hur dåliga vissa var... Ah well. Vickie gjorde min dag i alla fall med sitt lilla SMS. She's insane in a good way.

Jekkie? Är du sjuk? Ligger du och spyr? Tänk på mig när du ser din gallblåsa ligga där i toaletten! Hihi!
KRYA PÅ DIG!

Ordbajsningar
Postat av: jekkie

jag är glad att du tänker på mig! När jag är friskfrisk ska du och jag leka en ny lek, "vem orkar äta mest knäck?" Jag tror jag skulle vinna, du ska veta vilka dolda talanger jag har!

2008-12-15 @ 19:12:36

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0