2008

Nu är det väl dags för en sån här som jag tycker är ganska roligt att fylla i men världens drygaste att läsa. Ah well:

2008
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Lärt mig gå i högklackat, OH SNAP!

Höll du några av dina nyårslöften?
Ja - att inte göra nyårslöften (hohoho)

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Räknas det att Jennie är konstant preggo?

Dog någon som stod dig nära?
Nej, som tur var
 
Vilka länder besökte du?
Frankrike

Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Skulle inte skada med lite mer pojkar omkring mig... hehe

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Men jag kan inga datum. Kan inte ens månaderna.

Vad var din största framgång 2008?
Gått ganska bra i skolan, mått ganska bra i allmänhet.

 Största misstaget?
Onödigt tjafs med de jag egentligen inte vill tjafsa med.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förutom att mina stortår har domnat av efter mycket gång i Paris, så... nej.

Bästa köpet?
Mina Anastasia-skor

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, resa

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Har fått ganska många komplimanger nu när jag tänker efter... det gör mig glad :D

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? So much love

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Mycket, mycket gladare!

 Vad önskar du att du gjort mer?
Provat fler nya saker

Vad önskar du att du gjort mindre?
Tänkt

Hur tillbringade du julen?
Med släkten som vanligt

Blev du kär i år?
Kan man väl inte påstå...

Favoritprogram på TV?
House, som vanligt, haha! 30 Rock!

Bästa boken du läste i år?
Stjärnor utan svindel av Louise Boije af Gennäs (LÄS DEN!)

Största musikaliska upptäckten?
MOVITS!

Något du önskade dig och fick?
Omväxling?
 
Något du önskade dig men inte fick?
Nja, inget speciellt

Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag minns typ inte! Tror jag firade med Jennie, TESS! Olof och Hanna?

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Vet inte riktigt.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Bekväm

Vad fick dig att må bra?
Massa saker som fick mig att längta och hålla ut, Jekkies stöd i allt möjligt!

Vilken kändis var du mest sugen på?
ROBERT DOWNEY JR OMGGGG

Vem saknade du?
Vet inte riktigt, har saknat TESS! på sistone iaf!

De bästa nya människorna du träffade?
Hade ju träffat Söthanna tidigare, men det var i somras som vår vänskap blev riktigt, riktigt värd! Så jag säger det: SÖTHANNA!

Ordbajsningar
Postat av: erika

http://img168.imageshack.us/img168/7350/anastacia06bkb3.jpg

2008-12-30 @ 19:59:55
URL: http://erikajuh.blogg.se/
Postat av: TESS!

Jag saknar dig meeeeed! Men vi syns ikväll :D

2008-12-31 @ 10:56:25
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

Men... :] va söt du är Ingrid! Jag är också väldigt glad att vi har lärt känna varandra så pass bra! :D

2008-12-31 @ 12:37:12

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0