WILL?

Idag hände ganska osannolikt rolig grej på svenskalektionen. Vi diskuterade varför Magnus Ladulås hette Ladulås.
Jag: Men... heter han inte ladulås för att han satte lås på lador? För jag såg en intervju med en amerikansk komiker som har en svensk fru, och hans barn heter Magnus efter Magnus Ladulås, och då förklarade han även varför han hette Ladulås, sååå... ja.
Kangas: Jaha, Will Ferrell?
Jag: ...................................................... HUR vet du det?!??!?!
Kangas: Min man har en... udda humor....
Jag: ... tack?
Kangas: Och han har en son som heter Mattias, va?
Jag: Jaaa... *fortfarande i chock*
Kangas: hehe, jaa... Jag har fortfarande inte sett Blades of Glory.
Jag: MEN VA?! DEN ÄR JU BÄST?!?!?!?!!!!!
Kangas: Hehe, jaa, jag har sluppit undan.
Jag: SE DEN!
*klassen tittar inte så nyfiket på*

Ordbajsningar
Postat av: TESS!

Hennes man är säkert råskön! Bli vän med han! HAHAHAH

2008-08-26 @ 19:28:55
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: JEKKIE

HAHAHAH! HÅLLER MED TESS! Du skulle säkert bli kär i honom! HEEHEHEHEHE

2008-08-26 @ 20:16:15
Postat av: erika

Där ser man hur lite du kan om geografi.

2008-08-26 @ 21:52:11
URL: http://erikajuh.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0