shotto mate!

Jag försöker lära mig japanska nu eftersom Kaho har börjat i vår klass, en japansk utbytesstudent. Älskade hennes min när jag sa att jag kände till pojkbandet Arashi, så nu tänkte jag överraska ännu mer med att be henne att vänta lite och fråga om hon har ett äpple. Extremt lärorik eftermiddag med Dr Jex.

Imorn far min pappa till Skottland tillsammans med farfar och farbror. Whiskyresa. Farfar och farbror är ganska tjocka, så de har tagit upp stor del här i köket ikväll. På torsdag far mamma till New York med sin ursprungliga familj.
"FF!!!" tänker Becky, men ICKET! Min farmor har bestämt sig för att komma hit och sitta barnvakt. Mycket mysigt, hon är en liten mystant som jag förhoppningsvis brås på. Damn her om jag bara får håret och inget annat.
Apropå resor så ska Erika till Tyskland typ.. nästa vecka? Och Alva ska till Mallorca med mina kusiner. Och vart ska jag? Ingenstans. Trevligt, trevligt.
Jag vet, jag vet, jag har precis kommit hem från Paris, men nu vill jag ut igen. Fan Nora som bara ska åka till Frankrike på våren. GOSH, tänk lite på oss som sitter här och lider av... stillasittandes? Om jag får jobb (Malin är min ängel) så ska jag tamejfan spara ihop pengar och RYMMA! MOHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Nu börjas det.

Ordbajsningar
Postat av: linn

JASA JAG SOM TRODDE DU SKULLE MOBBA UT ALLA SOM TANKTE TA MIN PLATS! OCH EN JAPAN TILL OCH MED! SAG AT DEN ATT SHINGSHONG FRAN MIG! HAHAHA.. vad gor du?

2008-08-26 @ 07:47:53

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0