PARIS

Om ungefär två timmar sitter jag och TESS! på tåget till Stockholm, och imorn kväll bär det av till självaste Paris. Jag tror jag har gått på toa sisådär tio gånger idag, bara för att jag blir kissnödig så fort jag tänker på staden av ljus! Usch, jag längtar så jag får ont i maaageeeen!!!

Kom just hem från stan efter att ha fikat med Erika (RICKY, AY AY AY) och Idil mama. Det var riktigt trevligt och alltid lika kul att träffa dessa små sötnosar, hihihi *phnizZz* och allt sådant.
Har småpackat hela dagen och tryckte alldeles nyss ner tandborsten och ögondropparna i necessären. Det tycker jag är ett tecken på att resandet är NÄRA, för jag brukar vänta med tandborsten så in i det sista att jag oftast glömmer den. Men ICKE att jag ska gå utan tandborste denna resa. ACK! eller nåt
Jag har en liten töntig bok att läsa, men hittade även sjunde Harry Potter-boken på talbok på datorn? Så jag tog den också. Jävligt random, men det kanske blir mysigt. Annars, om jag får bokkris, tänker jag köpa såna där Harlequin-romaner på typ flygplatsen. Asså, sånt där tantsnusk med meningar som "hans lem pulserade hårt innanför kalsongerna och Carol kunde knappt hålla sig från att stöna högt" eller liknande. Så fruktansvärt kul jag kommer ha åt dom!

Ah well, detta är alltså sista inlägget innan Paris. Kommer försöka uppdatera lite när jag väl är där också, men mest för mina pärons skull. Jag kommer hem typ måndag 11/8 på morgonen nån gång. Trevligt trevligt!

AU REVOIR!

Ordbajsningar
Postat av: Ninna

Gumman, är så spänd inför din resa! Åh, hoppas det blir hur fint som helst, när du kommer hem ska vi ses och så ska du berätta allt!

Puss!

2008-08-04 @ 13:52:13

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0