lördag

Lördagen har då spenderats med att slappa och se på So you think you can dance tillsammans med Floff Floff och Söthanna. Upptäckte då att programledaren, Cat Deeley, är ganska lik Becky. Det funkar inte om man googlar på henne, inga bilder var lika. Det var mest lite då och då på själva programmet och sådär.
Bakade cookies och sedan kom Linnea hit. Det var ett bra tag sen jag umgicks med henne, men det var ju riktigt trevligt. Vi såg "Jane Austen book club" och kom på att vi ska börja simma på badhuset. Det blir fett najs, så man inte lägger på sig alldeles för mycket under vintern. Måste ju planera lite nu när jag slutar cykla 1 mil om dagen, fram och tillbaka till skolan. Inte så fräscht kanske.

Imorn ska jag städa lite med Malin och Becky, vilket ska bli kul. Tyvärr får jag ju inte betalt, men nästa helg! *håller tummarna* Äntligen har jag något sorts jobb! Fyfan så naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajs!!!!!
Dessutom ska jag umgås lite med Jekkiepälsen och TESS!
Justja, och i fredags såg jag Get Smart med en bunt människor. Den var grymt rolig och underhållande, inte lika billiga sex-skämt som i alla andra komedier nu för tiden. Lite kvalla ska det allt va! Den rekommenderar jag starkt, och INTE bara för att jag "gillar alla filmer" som vissa anser. Så är det inte. Tyst med er!

Förresten smsade mina päron. Pappa är i Edinburgh tillsammans med självaste SEAN CONNERY och mamma är på väg upp i Empire State Building. Avis? Ja, fett som fan att jag är. Uschiamej. Här är man fast i Sverige tills vindarna vänder och... nya tider dagas. Eeeeeeeh?

Ordbajsningar

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0