HEMMA

Åååhh, nu är jag äntligen hemma och får använda de fula bokstäverna som hör det svenska alfabetet till. Skriver dock fortfarande a:n och o:n av vana... men det känns bra att sitta vid godatorn ännu en gång!

Jag och TESS! spenderade alltså hela jävla natten på Arlanda, jag med tom mage. Hur painful som helst, men jag lyckades faktiskt somna ett litet tag. För att göra en utdragen och lång resa (typ över 18 timmars resande...) kort, så bar det i alla fall av hemåt till Umeå utan några problem. Jag spydde inte ens på planet!
Väl där var pappa och Ellen för att möta oss på flygplanet, vilket var väldans trevligt! Hemma visade jag upp det jag hade köpt och... hrm... packade upp, så smått.
Dock, när jag sprang upp till mitt rum för att lägga in alla rena kläder möttes jag av att mina föräldrar "äntligen" ändrat mitt rum till hur DOM alltid velat ha det, alltså hängt upp mina tavlor, bäddat min säng och städat överallt. Vilken tur att DOM nu kan stå ut med MITT rum. Jag kommer förmodligen inte ens få nån fåtölj som jag ville ha...

Imorn ska jag traska ner på stan och framkalla bilderna från min älskade engångskamera som varit mig trogen, till skillnad från vissa ANDRA KAMEROR *stirrar på videokameran som ligger bredvid mig, trasig*...

Det är skönt att vara hemma dock, som jag kan visa med detta exempel:
(Pappa har "anställt" Ellen för att hon ska få lite fickpengar i sommar, så hon får typ massa uppdrag i huset och lite pengar för varje. Tyvärr vill Ellen aldrig jobba, så pappa måste tvinga henne:)
Pappa: Jamen, kom nu så lastar vi på fler saker från garaget in i bilen!
Ellen: MEN JAG ÄTER!
Pappa: Jaja, men sen då!
*pappa går ut ur huset*
Ellen:.... pusher....

Ordbajsningar
Postat av: Pappa

Fast när jag hängde upp Amelie-tavlan, var det inte för att jag ville det, utan för att jag förstod att det var det du ville. Vi ville överraska dig.

2008-08-13 @ 09:25:18
Postat av: ELEN

åh ja, jag blev nämnda flera gånger. jag känner mig så... såsig.

2008-08-15 @ 23:38:52
Postat av: Anonym

2008-08-15 @ 23:39:12

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0