bajs

Tänkte bara dela med mig om vad som hände mig nu när jag var på Puls för att hyra film. När jag stod där i kön och väntade på att det skulle bli min tur, kommer det en man och ställer sig bakom mig. Han luktar rååååäckligt och ser helt knäpp ut. Så jag står där och tänker på hur mycket han luktar bajs när det blir min tur vid kassan. Tanten går och hämtar filmen nån annanstans och bajsmannen bah lutar sig fram och säger:
Bajsmannen: Du ser trött ut!
Jag: Och du luktar BAJS!
För han luktade verkligen bajs, och jag stod ju som och tänkte på det så det bara... slank ur mig!
Bajsmannen: Jag? Luktar jag bajs?
Jag: Jaaa
Bajsmannen: Jaa, jag ser då i alla fall inte ut som en 40-årig gammal tant!
Jag: ... nähä...
Sen gick jag, för jag ansåg inte att det var nödvändigt att föra diskussionen vidare. Dessutom hade jag inget mer att säga.

Ordbajsningar
Postat av: Linnéa

Haha, älskar att du talade om för honom var skåpet skulle stå!

2008-08-16 @ 23:46:20
Postat av: linn

knapp ar du

2008-08-17 @ 10:22:36
Postat av: TESS!

KNÄPPP!!!!

2008-08-17 @ 11:29:01
URL: http://modertheresa.blogg.se/
Postat av: Hanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



det är sånt där som bara händer på film men nej, ska det hända i verkligheten är det i Ingrids närhet.

HAHAHAHA

2008-08-17 @ 12:21:34
Postat av: mikaela

asså ingrid, ibland får du allt Till det, haha XD

tack föresten, hehe, jag har designat och fixat till den själv faktikst :)

2008-08-18 @ 12:33:41
URL: http://mikico.blogg.se/

ORDBAJSA HÄR, Y'ALL:

Ingen anonymitet, tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ordbajsning:

Trackback
RSS 2.0